Tutaj jestes: Strona główna / Aktualności
Aktualności
SZKOLENIA ORAZ WARSZTATY DLA WŁAŚCICIELI I PRACOWNIKÓW PRZEDSIĘBIORSTW SKUPIONYCH WOKÓŁ IZBY GOSPODARCZEJ „ŚLĄSK”
Głównym celem projektu jest podniesienie kwalifikacji zawodowych, poziomu wiedzy uczestników oraz praktycznych umiejętności przedsiębiorców, ich pracowników, w tym kadry zarządzającej, kierowników i menedżerów w istotnych aspektach działalności przedsiębiorstw.
Przedsiębiorstwa działające na rynku, mimo odnoszonych sukcesów muszą cały czas stawiać na rozwój, innowacyjność, jak również dbać już o zatrudnionego pracownika, podnosząc cały czas jego kwalifikacje i kompetencje. Ponadto, w większości branż, bardzo duża konkurencja wymusza na przedsiębiorcach ciągłe podnoszenie standardów obsługi klienta, coraz skuteczniejszej reklamy - jednym słowem coraz ciekawszych form zainteresowania klienta swoim produktem lub usługą. W związku z tym przedsiębiorcom opłaca się inwestować w swoich pracowników i dbać o to, by byli odpowiednio zmotywowani do wykonywanej pracy oraz podnosili swoje umiejętności w zakresie wykonywanych przez siebie zadań. Stąd też w zaproponowanych przez Izbę szkoleniach znajdą się takie, które będą kładły nacisk na kompetencje sprzedażowe, w tym te związane z marketingiem – copywriting sprzedażowy, kompetencje menedżerskie związane z zarządzaniem ludźmi. W projekcie mogą wziąć udział przedsiębiorcy i ich pracownicy z terenu województwa opolskiego, śląskiego i dolnośląskiego. Wszystkie szkolenie odbędą się w Centrum Rozwoju Biznesu przy ul. Wrocławskiej 133 w Opolu.
Poniżej prezentujemy pierwszy w tym roku cykl 3 szkoleń i 3 warsztatów dofinansowanych ze środków Fundacji Rozwoju Śląska oraz sylwetki trenerów:
1. Warsztaty "Skuteczne techniki sprzedaży, czyli jak sprzedawać więcej!”
Liczba osób: 12 osób, 2 dni
Termin: 13-14 września 2018 w godzinach 9:00 – 16:00
Cena: 360 brutto/osobę
Trener: Grzegorz Żyłak – ekspert-praktyk, doradca, konsultant biznesu. Praktyk zarządzania i sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie analizy, planowania, organizowania, kontrolowania procesów i motywowania zespołów sprzedażowych. Doradca, Przedstawiciel Handlowy, Dyrektor Regionów i Makroregionów, Trener wewnętrzny i zewnętrzny. Praktyka w handlu, sprzedaży i w zarządzaniu - 15 lat.
2. Warsztat: „Zostałem managerem i co dalej...”
Liczba osób: 12 osób, 2 dni
Termin: 26-27 września 2018 w godzinach 9:00 – 16:00
Cena: 500 brutto/osobę
Trener: Grzegorz Żyłak – ekspert-praktyk, doradca, konsultant biznesu. Praktyk zarządzania i sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie analizy, planowania, organizowania, kontrolowania procesów i motywowania zespołów sprzedażowych. Doradca, Przedstawiciel Handlowy, Dyrektor Regionów i Makroregionów, Trener wewnętrzny i zewnętrzny. Praktyka w handlu, sprzedaży i w zarządzaniu - 15 lat.
3. Szkolenie: „Kontrola WIOŚ nie musi być straszna”
Liczba osób: 12 osób, 1 dzień
Termin: 15 Listopad 2018 w godzinach 10:15 – 15:00
Cena: 320 brutto/osobę
Trener: Beata Kozakowska- Brudzińska radca prawny - właściciel Kancelarii Radcy Prawnego w Poznaniu od ponad 12 lat, mediator, wykładowca prawa w szkole wyższej, trener z uprawnieniami pedagogicznymi. Jako praktykujący radca prawny ukierunkowuje swoje działania tak, aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby klienta.
4. Szkolenie: „Aktualizacja przepisów RODO”
Liczba osób: 12 osób, 1 dzień
Termin: 5 Listopad 2018 w godzinach 9:00 – 16:00
Cena: 350 brutto/osobę
Trener: Karolina Gołańska - radca prawny, prowadzi kancelarię prawną w Opolu oraz pracuje w administracji rządowej. Specjalizuje się w szeroko pojętym prawie cywilnym (w tym prawie rodzinnym, prawie spadkowym, prawie pracy, prawie ubezpieczeń społecznych). Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie prawa nieruchomości. Jej zainteresowania skupiają się także wokół prawa administracyjnego oraz zagadnień związanych z ochroną danych osobowych.
5. Szkolenie: „Jednolity Plik Kontrolny- Środki Trwałe”
Liczba osób – 12 osób, 1 dzień
Termin: 19 września 2018, w godzinach 9:00-16:00
Cena: 350 brutto/ osobę
Trener: Małgorzata Rzeszutek - właściciel kancelarii podatkowej, doradca podatkowy, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych. Wiedza i doświadczenie to ponad 6-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie audytów podatkowych w jednostkach sektora publicznego i prywatnego. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego. Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności w: podatkach dochodowych i obrotowych, dokumentacji cen transakcyjnych, szeroko rozumianej odpowiedzialności podatkowej i przekształceniach form organizacyjno-prawnych).
6. Warsztat „Copywriting sprzedażowy”
Liczba osób – 12 osób, 1 dzień
Termin: 10 października 2018, w godzinach 9:00-16:00
Cena: 360 brutto/ osobę
Trener – Mateusz Kuchciński- praktyk działającym w marketingu i biznesie od 2012 roku. Prowadzi własną Agencję KREATYWNY BIZNES we Wrocławiu. Jest marketerem, który doskonale rozumie biznes, ponieważ sam zarządza dwiema firmami. Ponadto, odkrywa unikalność i potencjał firm, a z wydobytym skarbem dociera do właściwych osób. Wierzy, że każda firma ma w sobie to „coś”. Wystarczy wiedzieć, gdzie szukać. Dzięki temu, dostarcza konkretnych rezultatów, czyli zwiększa sprzedaż swoich klientów.
W przypadku pytań dotyczących oferty zapraszamy do kontaktu:
|
||
Izba Gospodarcza Śląsk |
+48 77 453 84 84 |
szkolenia@igsilesia.pl |
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: igsilesia.pl
Publikacja: Środa, 22 Sierpnia 2018r. Godzina: 19:34. Wejść: 507.