Tutaj jestes:Strona główna / Wydział Komunikacji i Transportu
Wydział Komunikacji i Transportu informuje, że celem lepszego zarządzania ruchem klientów został ponownie uruchomiony system kolejkowy, który porządkuje kolejność załatwiania spraw.
W związku z tym warunkiem koniecznym jest pobranie z biletomatu (usytuowanego w poczekalni) do każdej sprawy jednego biletu (np. w celu dokonania rejestracji 2 samochodów zachodzi
potrzeba pobrania 2 biletów, w celu odbioru prawa jazdy i rejestracji motocykla – identycznie – trzeba pobrać 2 bilety itd.). Pobrany bilet zawiera oznaczenie literowo cyfrowe, gdzie litera
określa rodzaj kolejki, a cyfry oznaczają numer biletu w danej kolejce ( np. B005, A030). Po pobraniu biletu klient oczekuje na wezwanie do stawiennictwa w okienku obsługi klienta, gdzie o
kolejności wezwania decyduje godzina pobrania biletu, a nie kolejność numerów na biletach (np. bilet B005, pobrany o godz. 10:00, będzie wezwany później niż bilet A030, pobrany o godz. 9:00).
Ponadto istnieje również możliwość internetowej rezerwacji kolejki na dowolnie dostępny dzień i godzinę. Wszelkie informacje i reguły dotyczące tej usługi podane są
w zakładce poniżej pn. „Internetowa rezerwacja kolejki”
Uwaga: ostanie bilety wydawane są najpóźniej 30 min przed końcem obsługi klientów.
Numer konta do wpłat: 7289 0500 00 2000 0000 0202 0001 Bank Spółdzielczy w Prudniku
Gotowe wnioski, formularze i opisy załatwienia spraw w Wydziale Komunikacji i Transportu
Poniżej prezentujemy odnośniki do opisu wniosków, spraw i formularzy związanych z działalnością Wydziału Komunikacji i Transportu. Poszczególne elementy zostały pogrupowane w sześć kategorii. Aby zobaczyć wnioski i formularze związane przykładowo z kategorią "Rejestracja pojazdu" proszę kliknąć odpowiedni tytuł, a lista z wnioskami zostanie rozwinięta.